Nu drar höstterminen igång!

7 september, 2021 av Malin Almstedt

Välkommen till en ny termin hos Sandvikens Scoutkår!

Idag drog höstens verksamhet inom Sandvikens Scoutkår igång. Den 7 september drar vi igång med de ordinarie scoutmötena.

Sandvikens spårarscouter var först ut och denna gång var även  de Spårare som ska bli Upptäckare med. Upptäckarledarna deltog också för att de Spårare som skall bli Upptäckare skulle få lära känna dem.  Som spårarscout träffas ni efter första mötet även på tisdagar klockan 18.00-19.30. Vi kommer att vara så mycket som möjligt utomhus på mötena, så kläder efter väder!

Under rådande omständigheter är det viktigt att man stannar hemma vid sjukdom – även vid lindriga symtom.

Vill du se bilder och veta mer om Sandvikens Scoutkår och vår verksamhet, besök vår hemsida på nätet http://www.sandvikensscoutkar.se/ eller kolla in oss på Facebook Sandvikens scoutkår eller Instagram @sandvikensscoutkar.

Har du frågor och funderingar kan du kontakta scoutkåren via sandvikensscoutkar@telia.com eller ring till någon av våra ledare.