Välkommen till vår nya webbplats!

19 januari, 2020 av Malin Almstedt

Nu lanserar Sandvikens scoutkår sin nya webbplats. Här hittar du all information om Sandvikens scoutkår, våra lokaler och de aktiviteter som vi arrangerar varje termin. Välkommen!

Sandvikens scoutkårs nya webbplats har ett helt nytt utseende. Utseendet, eller gränssnittet, är gemensamt för alla scoutkårer. Vi fyller det med innehåll. Du kommer säkert känna igen det mesta innehållet som inte förändras lika snabbt. En ny del är dock det vi kallar för Sandvikens scoutkår i bilder – här presenterar vi bilder från olika läger, hajker och andra arrangemang som kåren och våra scouter deltar i. Vi hoppas att du gillar det vi gör och att du hänger med någon gång, du ansöker enkelt om att bli medlem i vår kår på webbsidan Bli scout.

Välkommen till Sandvikens scoutkår!